loading...
دانلود نرم افزار(bodojadid)
ghasem بازدید : 36 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra نهایت لذت در تماشای فیلم ها


انتخاب نرم افزارهای کاربردی همیشه سلیقه ای است و این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از کدام نرم افزار برای رسیدن به هدف خود بهره بگیرند ؛ در بیشتر موارد این امر صادق است اما در مواردی هم بعضی از نرم افزارها آنقدر موفق و بی همتا هستند که کاربران اصلا راهی جز استفاده از آن نرم افزار ندارند ؛ مثلا در ایران سیستم عامل ویندوز بیشترین استفاده را دارد چرا که اکثر کاربران به دلایل مختلف نمی توانند به جز این سیستم عامل از گزینه ی دیگری استفاده کنند. مثلا در بخش پلیرها و مخصوصا پخش دی وی دی هایی که کاربران به کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید نیاز دارند نام های مختلفی هستند اما هیچ کدام به اندازه PowerDVD نمی توانند کاربران را راضی نگه دارند. معروفترین محصول Cyberlink هم جز آن دسته از نرم افزارهایی است که به سبب محبوبیتی که به واسطه قابلیت هایش حاصل شده جز اولین انتخاب ها به شمار می رود. یک پلیر فوق حرفه ای که نهایت کیفیت را برای کاربران به همراه آورده و لذت تماشای یک فیلم جذاب با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری را به کاربران هدیه می دهد.

ghasem بازدید : 45 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

مدیریت فایل های چند رسانه ای که می تواند انواع عکس ها، موزیک ها و فیلم ها باشد یکی از کارهایی است که شاید تمامی کاربران با آن سروکار داشته باشند. بیشتر کاربران از نرم افزارهایی که در ویندوز گنجانده شده است برای این کار بهره می برند اما نرم افزارهایی هم هستند که مدیریت را به صورت حرفه ای تر امکان پذیر می سازند و به طبع کار کاربران را هم آسان تر می کنند. J.River Media Center یکی از همان نرم افزارهائیست که توانایی مدیریت فایل های چند رسانه ای را داشته و قادر است تا انواع تصاویر را نمایش دهد ، موزیک ها را اجرا کند و فیلم ها را به نمایش در آورد. انتقال فایل ها به سیستم های صوتی و تصویری چند رسانه ای قابل حمل اعم از انواع موبایل ها و پلیرهای قابل حمل از جالب ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود، البته نکته مهم در مورد این نرم افزار داشتن واسط کاربری جذاب و در عین حال حرفه ای است که برای تمامی کاربران فوق العاده جذاب و دلنشین خواهد بود، پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف هم نکته قابل توجهی است که این محصول به آن اهمیت زیادی داده است تا کاربران با انتخاب همین نرم افزار بتوانند تقریبا همه خواسته های خود را در زمینه چندرسانه ای پاسخگو باشند. امکان هماهنگی با انواعTV ها، قابلیت Remote کردن، امکان رایت انواع لوح های فشرده اعم از سی دی ها و دی وی دی ها ، قابلیت جست و جو در میان فایل های موجود در سیستم رایانه ای شخصی یا جست و جو در میان سایت های به اشتراک گذاری آنلاین، امکان ویرایش ساده تصاویر و ده ها قابلیت دیگر که هرکاربری را قادر می سازد تا مدیریتی کامل برروی فایل های خود داشته باشد. نسخه جدید نرم افزار J.River Media Center به تازگی ارائه شده است، پوسته های جذابی هم در نرم افزار گنجانده شده اند، علاوه بر این پلاگین های مفیدی هم در سایت سازنده قرار دارند تا کاربران در صورت نیاز از آن ها برای کامل تر کردن نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار را حتما تست و آزمایش کنید.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها


همیشه در هر زمینه ای شرکت هایی خاص هستند که محصولاتشان تقریبا بی چون و چرا جز بهترین نرم افزارهاست. فتوشاپ ادوبی همیشه بهترین بوده یا آفیس مایکروسافت همیشه در صدر قرار داشته و ده ها عنوان دیگر که آنقدر امکانات دارند که اصلا نمی شود به سمت نرم افزار دیگر رفت یا حتی به نرم افزار دیگری فکر کرد. ویرایشگری فیلم با هنرمندی تدوینگران حرفه ای صورت می گیرد و امروزه بسیار مهم تلقی می شود ؛ از مبتدی ترین فیلم های خانوادگی گرفته تا حرفه ای ترین فیلم های سینمایی روز جهان معمولا مورد ویرایش و بازبینی قرار می گیرند تا آنچه حاصل می آید به چشمان کاربر جذاب تر جلوه دهد. نیاز است بخشی از فیلم با افکت ها تدوین شود یا بخشی از فیلم که صدای ناهنجاری دارد مورد ویرایش قرار گیرد و ده ها نیاز دیگر که همه باعث می شوند تدوینگران نرم افزارهای حرفه ای را برگزینند تا همه امکانات را یکجا داشته باشند. در این مطلب قصد داریم یک ابزار فوق حرفه ای دیگر معرفی کنیم که احتمال غریب به یقین اکثر شما کاربران و مخصوصا تدوینگران فیلم با آن آشنایی دارید. Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection یکی از حرفه ای ترین ویرایشگرهای موجود در سراسر دنیاست که معمولا بیشتر فیلم های روز و معتبر جهان با خلاقیت این ابزار تدوین می شوند. اکثر فیلم های هالیوودی که امروز با جلوه های بصری مختلف مشاهده می کنیم با این محصول فوق حرفه ای تدوین و ویرایش شده اند.

ghasem بازدید : 58 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

لذت تماشاي فيلم با Corel WinDVD Pro v11.0 2011


وقت آن رسیده تا بازهم نرم افزاری بسیار کامل و در عین حال بسیار حرفه ای را برای آنان که دوست دارند با کیفیتی فوق العاده فیلم های خود را تماشا نمایند را معرفی نمائیم. برای معرفی باید ابتدا مقدمه ای کوتاه را درباره ی آن بیان نمائیم. شرکت Intrevideo تا یکی دو سال پیش یکی از شرکت های تولید نرم افزارهای مالتی مدیا به شمار می رفت ولی به دلایل مختلف این شرکت عضوی از خانواده بزرگ Corel گردید. شرکتی بسیار قدرتمند که یکی از شرکت های ثروتمند نرم افزاری نیز به شمار می رود. Corel به نوعی Intervideo و تمامی متعلقات آن را خرید و به قدرت و محبوبیت خود افزود. Intervideo نرم افزاری با نام Intervideo WinDVD را عرضه می نمود اما زمانی که توسط Corel خریداری شد، این نرم افزار به Corel WinDVD تغییر نام داد. تا نسخه 8 همراه با نام Intervideo عرضه می گردید اما از نسخه 9 دیگر همراه با نام Corel عرضه شد و به طبع از این پس هم به همین شکل ادامه خواهد یافت. زمانی که WinDVD و به طور کلی شرکت سازنده از سوی Corel خریداری گردید همه می دانستند که دیگر زمان آن رسیده کیفیتی متفاوت و نرم افزاری فوق العاده در انتظار آن ها خواهد بود.

ghasem بازدید : 43 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Sony Vegas Pro v11.0


با توجه به این که سطح فرهنگ و دانش اکثر افراد در یک خانواده در زمینه رایانه ها روز به روز در حال افزایش بوده و حالا هم می توان این دانش را به راحتی در میان فرزندان و یا والدین به راحتی مشاهده کرد معرفی نرم افزارها به مراتب از گذاشته ساده تر شده است. در گذشته وقتی نرم افزاری ارائه می شد اکثر افراد با آن آشنایی نداشتند و یا استفاده صحیح از آن را نمی دانستند و مدت زمان طولانی لازم بود این آموزش های نرم افزار به کاربران داده شود اما حالا با این پیشرفتی که صورت گرفته حرفه ای ترین نرم افزارها هم پس از مدت زمان کوتاهی برای اکثر افراد قابل استفاده هستند و یا حداقل یک کاربر معمولی به راحتی می توان از بخش های اصلی نرم افزار استفاده کند.
نمونه ای می آوریم تا این مورد را ثابت کنیم. در گذشته اکثر خانواده ها فیلم هایی که از خاطرات خود گرفته بودند را معمولا به استدیوهای ضبط و پخش می دادند تا آن ها فیلم ها را ویرایش کنند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی ها و افزایش سطح آگاهی کاربران همین فیلم ها به راحتی توسط خانواده ها ویرایش و تدوین می شود ؛ این امر مدیون این نکته است که اولا نرم افزارها ساده تر شده اند و ثانیا سطح آگاهی ها افزایش یافته است.

ghasem بازدید : 43 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نامPhoto DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود.

ghasem بازدید : 50 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



وقت آن رسیده است که پلیری متفاوت از آن چه که تا به حال دیده اید را تجربه کنید !
پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید. DVD X Player Professional  نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند. فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


با آن كه چند ماه است كه از انتشار رسمي ويندوز ويستا ميگذرد اما بسياري از كاربران سايت آسان دانلود درخواست گذاشتن اين ويندوز زيبا را بر روي سايت داشتند . ما هم تصميم گرفتيم كه اين ويندوز را به همراه كرك معتبر و آخرين بروز رساني در يك جا و در يك پك استثنائي بر روي سايت قرار دهيم تا همه از اين ويندوز زيبا لذت ببريم ! اين ويندوز انتشاره يافته در July 2007 است و جديدترين نسخه ويندوز ويستا به حساب مي آيد . و نياز به نصب جداگانه بروزرساني ها ندارد چون اين بروز رساني ها همراه با خود ويندوز نصب ميشود

ghasem بازدید : 93 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان آسان دانلود تقدیم میکند:آخرين نسخه ويندوز Microsoft® Windows® XP Professional SP2 October 2007 كه به صورت 100 درصد اورجينال  كه اين نسخه يكي از کاملترين نسخه هاي ويندوز ايکس پي مي باشد . اين ويندوز بر رفاه شما بر روي هفت سرور آپلود گرديده است .اين ويندوز از آخرين نگارش ويندوز  XP Professional SP2 عرضه شده ماكروسافت همراه با آخرين آپديتهاي امنيتي آن تشكيل شده است. بيشتر شما عزيران برای به روز رسانی ویندوز از قابلیت آپدیت خود ویندوز استفاده میکنند، كه علاوه بر مشكلات وقت گير بودن آپديت ويندوز و همچنين استفاده كردن بيشتر كاربران از ويندوز غير قانوني ماكروسافت كه در نتيجه اجازه دريافت و نصب آخرين آپديتهاي ويندوز را به شما نخواهد داد.به علاوه بر اين در صورتی که شما موفق به دریافت و نصب آپدیت های ویندوز شوید. در صورت خرابی ویندوز خود دوباره مجبور هستيد كه دوباره به آپديت ها را دانلود نمائيد.
همان طور كه ميدانيد ويندوز ايكس پي بدون آپديت آن داراي حفره هاي امنيتي بسيار زياد ميباشد. كه براي شما كاربران اينترنت خطر جدي را در پي خواهد داشت. در صورت داشتن يك آنتي ويروس خوب و بسيار قوي شما نمي توانيد در اينترنت ايمن بمانيد.

ghasem بازدید : 38 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)
منبع : www.AsanDownload.com

شاید شما هم در بعضی موارد نیاز به برنامه ای داشته اید که برای شما یک محیط مجازی در کامپیوتر را ایجاد کند. به عنوان مثال شما در زمینه ویروس ها در حال تحقیق می باشید و برای رسیدن به بعضی از اهداف خود نیاز به اجرای ویروس ها دارید. مسلماً اجرای فایل های ویروسی در کامپیوتر کاری غیر حرفه ای و خطرناک به شمار می رود و ممکن است شما را دچار مشکلات و حتی زیان های مالی کند. یا فرضاً شما به هر دلیلی نیازمند استفاده از دو نوع ویندوز می باشید، اما چگونه ؟ و یا حتی فرض کنید که قصد نصب سیستم عاملی مانند لینوکس را بر روی کامپیوتر خود دارید اما نمی خواهید در نوع فرمت درایو های خود تغییراتی ایجاد کنید. در این چنین مواردی وجود برنامه ای که برای شما یک محیط مجازی با اطمینان به این موضوع که کامپیوتر شما از هر آسیبی در امان باشد ، احساس می شود.
Microsoft Virtual PC نام محصولی نرم افزاری از شرکت بزرگ Microsoft می باشد. این نرم افزار با ایجاد محیطی مجازی به طوری عمل می کند که انگار شما از یک سیستم دیگر به غیر از کامپیوتر خود استفاده می کنید. شما در این محیط توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت بدون اینکه به ویندوز اصلی شما ارتباطی داشته باشد. پس از نصب این برنامه شما می بایست در درون محیط مجازی همانند روزی که یک سیستم نو خریداری می کنید هارد را Fdisk کنید و اقدام به نصب ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگری نمایید. در محیط این برنامه شما می توانید هر نوع فایل را اجرا کنید و از این اطمینان برخوردار باشید که سیستم عامل اصلی شما آسیبی نمی بیند.
از دیگر موارد استفاده این برنامه می توان حتی به ساخت فیلم های آموزشی نیز اشاره کرد. به عنوان مثال شما قصد ساختن فیلمی آموزشی درباره نصب ویندوز را دارید اما برنامه هایی که توانایی ضبط تصاویر از صفحه نمایش را دارند تنها در محیط ویندوز جوابگو هستند و در هنگام نصب در اولین restart فیلم آموزشی شما که در حال ضبط شدن است متوقف می شود. به کمک این نرم افزار تنها کافیست برنامه مربوط به ضبط تصاویر را طوری تنظیم نمایید که تنها از پنجره برنامه Virtual PC فیلم برداری کند.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 6,809