loading...
دانلود نرم افزار(bodojadid)
ghasem بازدید : 46 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همه ما می توانیم خاطرات خود را که ممکن است به صورت دیجیتالی ثبت شده اند را به سادگی برروی رایانه های شخصی خود نگهداری کنیم و تا مدت طولانی از تماشای عکس ها و فیلم های گذشته لذت ببریم اما مدتی نخواهد گذشت که تماشای همین عکس ها به این دلیل که ساده هستند کمی کسل کننده خواهند شد ؛ چاره کار کجاست که ما کاربران بتوانیم علاوه بر نگهداری تصاویر و فیلم های خود به صورت یک آرشیو ، همیشه هم از دیدن و تماشای آن ها نهایت لذت را ببریم ؟
ما برای این که یک نرم افزار ساده اما فوق العاده مناسب و جذاب را به نام Wondershare Movie Story پیشنهاد می دهیم که می تواند علاوه بر مدیریت برروی خاطرات دیجیتالی کاربرانش از آن ها اسلایدشوهایی تهیه کند که هیچ زمانی تماشای خاطرات تکراری نباشد. این نرم افزار ساده اما مفید که قابلیت ساخت اسلایدشو هایی با خروجی انواع دی وی دی ، وی سی دی یا انواع دیگر فرمت های تصویری را دارد طوری عمل می کند که تنها با انتخاب عکس ها و فیلم ها و کنار هم قرارگرفتن موزیک هایی دلنشین با آن ها به صورت خودکار افکت هایی جذاب هم به آن ها افزوده می شود تا خروجی بسیار جذاب تر جلوه کند.
این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد در رابطه با کیفیت هم می تواند نهایت کیفیت را اعمال کند و به این ترتیب دی وی دی حاصل شده در خروجی جذاب تر خواهد بود. نکته مهم در مورد نرم افزار Wondershare Movie Story این است که دی وی دی هایی که به عنوان خروجی رایت می شوند همه قابلیت پخش در انواع پلیرهای خانگی را دارند و نکته مهم تر هم اینجاست که نرم افزار اجازه خلق منو هایی جذاب با انواع طرح های از پیش تعیین شده زیبا را به کاربران می دهد. افکت هایی که در نرم افزار گنجانده شده اند فوق العاده متنوع و جذاب بوده و نهایت جذاب را به تصاویر می افزایند. 250 افکت و استایل در بخش طراحی ها و انواع مختلف از منوهای ثابت و البته پویا در بخش منو دی وی دی ها مطمئنا کار طراحی اسلایدشو ها را هم جذاب تر و هم ساده تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار Wondershare Movie Story را حتما دریافت کرده و از ساخت اسلایدشوهایی جذاب نهایت لذت را ببرید.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Adobe را باید یک آچار فرانسه برای تمامی نرم افزارها و البته مدل های مختلف کاربران دانست ؛ چراکه نرم افزارهایی که همیشه ارائه داده توانسته اند همه کاربران را در هر سطحی راضی سازند ؛ فتوشاپ توانسته گرافیست ها ، Dreamweaver توانسته طراحان وب ، InDesign توانسته ناشران و بالاخره Premiere هم توانسته تدوینگران حرفه ای فیلم ها را راضی نگه دارد. از جهات گوناگون باید Adobe  را شاید هم موفق تر از مایکروسافت دانست چرا که مایکروسافت تنها با ارائه سیستم عامل ویندوز و نوعی وابستگی که توانسته با استفاده از این سیستم عامل ایجاد کند موفق بوده است اما َAdobe آنقدر قدرتمند و حرفه ای عمل کرده که با این وجود که هیچ کاربری مجبور به استفاده از محصولاتش نیست ولی به صورت ناخودآگاه به سمت محصولات این شرکت نرم افزاری کشیده می شود. هیچ کس مجبور نیست از Premiere Pro استفاده کند اما مگر قدرتمندتر از این ابزار هم وجود دارد ؛ یا کسی مجبور نیست از فتوشاپ استفاده کند اما مگر می تواند کامل تر از این ابزار پیدا کند.
اینها مقدمه ای بود برای محصولی کم نظیر از Adobe که Premiere Pro  نام دارد. نرم افزاری بی نظیر که شاید نمونه اش با این حجم امکانات اصلا وجود خارجی نداشته باشد . نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند. نسخه 5 از این نرم افزار که در مجموعه Creative Suite شرکت Adobe جای گرفته تغییرات مهمی را در خود می بیند. شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های 64 بیت برای Premiere Pro  ارائه دهد ، نه تنها Premiere Pro  بلکه Aftere ffects هم تنها به صورت 64 بیت عرضه می شود ؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های 32 بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل 64 بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل 64 بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.
سیستم جدیدی که برای پردازش در این نسخه از نرم افزار پیاده شده است دلیل افزایش سرعت شده است ؛ سازگاری با ویندوز های 64 بیت و پردازنده های این پلتفرم و همچنین سازگاری مثال زدنی و هماهنگی های خاص با GPU هم به این افزایش سرعت کمک کرده اند. امکانات ویرایشی در نسخه CS5  هم به تناسب کامل تر شده اند ، افکت هایی جدید ، امکانات جدیدتر برای ساخت انواع دی وی دی فیلم ، سازگاری بهتر با دیگر محصولات Adobe ، سازگاری کامل تر با انواع دوربین ها برای انتقال فایل های ویدئویی و ویرایش آن ها ، افزایش کیفت کار ویرایش و ذخیره سازی با نهایت کیفیت یعنی HD . سازگاری کامل با Aftere ffects هم از خصوصیات این محصول ادوبی به شمار می روند.
با توجه به این که این نسخه تنها برای سیستم های 64 بیت قابل استفاده است پس کاربرانی که تنها از سیستم عامل ویندوز 64 بیت دارند می توانند این نسخه را نصب و از امکانات آن استفاده کنند. حجم این نسخه با نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد و نسبت به نسخه قبلی هم تا حدودی سریعتر نصب و اجرا خواهد شد. دوستانی که از ویندوز 64 بیت استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم حتما این محصول ادوبی را تست کنند.

ghasem بازدید : 51 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


آسان بودن استفاده از نرم افزار ها ، داشتن امکانات فراوان ، مناسب بودن برای تمامی گروه های کاربران از مبتدی ترین کاربرن گرفته تا حرفه ای ترین ها و چندین مورد دیگر جزء مهم ترین خصوصیاتی هستند که در موفقیت یک نرم افزار می توانند اهمیت بالایی داشته باشند. در میان نرم افزارهایی که قابلیت پخش و اجرای انواع فرمت ها ، لوح های فشرده و به طور کلی مدیریت فایل های چند رسانه ای را دارا هستند آنقدر نام ها متعدد است که همیشه نرم افزارهایی هم هستند با این که اسم و رسم دار نیستند اما قابلیت های فراوانی دارند که هریک از آن ها می تواند به خواسته های حرفه ای ترین کاربران را پاسخگو باشد.
سعی ما این بوده که همیشه علاوه بر نرم افزارهای معروف نرم افزارهایی که زیاد مشهور نیستند را هم معرفی کنیم و در این مطلب هم قصد داریم تا یکی از کامل ترین پلیرها را معرفی کنیم که امکانات کم نظیر را در خود جای داده است. ArcSoft TotalMedia Theatre نام این نرم افزاری است که توانایی پخش انواع فرمت ها را داراست.
این نرم افزار فوق حرفه ای با توجه به دارابودن واسط کاربری بی نظیر و جذاب و سهولت در استفاده و توانایی پخش با نهایت کیفیت به همراه امکان پخش انواع دی وی دی فیلم ها که یکی از مهم ترین نکات در استفاده از این ابزار به شمار می رود می تواند خود را جزء موفق ترین نرم افزارها در این زمینه معرفی کند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در پخش فایل های چندرسانه ای که امروزه مانور زیادی برروی آن هاداده می شود نکته فوق العاده مهمی است که کاربران به روز همیشه به آن توجه دارند.
این نرم افزار قابلیت پخش انواع دیسک های Blu-ray را هم دارد که به عنوان نسل آینده فیلم ها با کیفیت هایی فوق تصور مطرح هستند. سازگاری با تکنولوژی هایی که در این نوع فیلم ها استفاده می شود ، کیفیت های بالا در صدا که اغلب دالبی هستند ، استفاده از طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها در تصاویر فیلم و موارد دیگر هم از جمله قابلیت های ArcSoft TotalMedia Theatre به شمار می روند.
نهایت کیفیت که امروزه به کیفیت HD معروف است در این ابزار هم طوری تعریف شده که هر کاربری را به سرعت به سمت خود جذب می کند ؛ این کیفیت بالا در نمایش حاصل سازگاری این ابزار با اکثر پردازنده های گرافیکی یعنی GPU هاست که با سازگاری کامل با دو محصولات دو شرکت nVidia و ATI این مورد هم تکمیل خواهد شد. نمایش فیلم های سه بعدی که پیش از این نمونه اش را در نرم افزار PowerDVD دیده ایم هم از نکات جالب توجه این ابزار محسوب می شود.
دانلود این نرم افزار برای هرکاربری می تواند پنجره ای جدید به دنیای تماشای فیلم ها را بگشاید ، کیفیتی مثال زدنی به همراه دنیایی از تکنولولوژی ها که در این ابزار جمع شده اند می تواند لذت تماشای یک فیلم جذاب را دوچندان کند. جدیدترین نسخه از این نرم افزار حالا در سایت آسان دانلود قرار داده شده تا شما کاربران بتوانید بازهم با استفاده از ابزاری جدیدتر فیلم ها را به تماشا بنشینید.

ghasem بازدید : 36 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

در میان نرم افزارهای موجود در زمینه پخش و اجرای فیلم ها نام چند نرم افزار به صورت محسوس بین دیگر ابزارها می درخشد. این نرم افزار در طول مدت چند سال از زمان ارائه توانسته اند بیشترین درجه محبوبیت را میان کاربران بدست آورند و همین عامل باعث شده تا شهرت بالایی را داشته باشند.Jetaudio ، PowerDVD ، WinDVD ، Windows Media Player Winamp و ... که هرکدام قابلیت های بسیاری دارند و بسته به انتخاب کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. این نرم افزارها هرکدام محدودیت های خاصی دارند، برای مثال نرم افزار Jetaudio قادر نیست تا فیلم های دی وی دی را آن طور که شایسته است نمایش دهد و این در حالی است که برای مثال WinDVD که پخش دی وی دی ها را با بالاترین کیفیت فراهم می آورد هم از حجم بالایی برخوردار است و هم این که برای نمونه نمی تواند مدیریتی کامل و آن طوری که مورد پسند کاربر است برروی فایل های صوتی و تصویری داشته باشد. کاربران معمولا در انتخاب نرم افزار اجرایی دچار مشکل و نوعی سردرگمی هستند، این که کدامین نرم افزار قادر است تا خواسته های کاربران را در اجرا و مدیریت فایل های صوتی و تصویری فراهم آورد نکته ای بسیار مهم بوده و اهمیت ویژه ای دارد. BlazeDVD نرم افزاری بسیار قدرتمند و غنی از امکانات فوق العاده می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران باشد چراکه قادر است علاوه بر پشتیبانی تقریبا تمامی فرمت ها ، هم مدیریتی کامل برروی فایل های صوتی و تصویری داشته باشد و هم این که با بهترین کیفیت ممکن تصاویر را به نمایش درآورد. BlazeDVD که از محیط کاربری بسیار جذابی بهره می برد حتی قادر انواع دی وی دی فیلم ها را با بهترین کیفیت نمایش داده و به نوعی یک DVD Player هم باشد، Blu-ray نسل آینده دیسک های نوری هم در این ابزار قابلیت اجرا خواهند داشت.  تقریبا تمامی فرمت های موجود از عکس ها گرفته تا انواع فرمت های صوتی و تصویری، فرمت فایل های فلش، همه به صورت کامل در BlazeDVD اجرا خواهند شد. می توان از تصاویر فیلم ها ، عکس گرفت و با کیفیتی مناسب آن ها را ذخیره کرد. دالبی دیجیتال که تکنولوژی استفاده از نهایت کیفیت در صداها می باشد هم در این ابزار قابلیت اجرا دارد تا کاربران بتواند با یک نرم افزار همزمان چندین نشانه را هدف گرفت. نکته قابل توجه در مورد BlazeDVD بهره گیری و سازگاری با انواع تکنولوژی هایی است که در پردازنده ها به کار می رود. این نکته کمک زیادی در پخش و اجرای بهتر فایل های صوتی و تصویری می نماید. BlazeDVD در دو نسخه معمولی و حرفه ای ارائه می شود که نسخه ی حرفه ای تمامی قابلیت های این نرم افزار را در برمی گیرد. نسخه ای که ما برای شما قرار داده ایم Pro بوده و همه قابلیت های این ابزار را به شما کاربران آسان دانلود هدیه می دهد.

ghasem بازدید : 40 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


در كنار نرم افزارهاي ارائه شده جهت كار بر روي فايلهاي تصويري و ويرايش و تبديل آنها شركتهاي مختلفي اقدام به ارائه مجموعه هاي All In One نموده اند كه شامل مجموعه اي از برنامه ها با كاربرد هاي مختلف مي باشند. در اين ميان مجموعه Tube Hunter Media Center با برنامه هاي جامع و متنوعي كه ارائه كرده توانسته تا نيازهاي مختلف كاربران را در زمينه هاي مديريت،ويرايش و تبديل فايلهاي تصويري برآورده كند. شما براي تبديل آسان فايلهاي ويدئويي به تمامي فرمتهاي مختلف مي توانيد از اين برنامه استفاده كنيد. با گنجانده شدن اين بخش در برنامه مي توانيد بدون نياز به هر برنامه ديگري فايلهاي تصويري خودتان را بين فرمتهاي معروف تبديل كنيد.شما همچنين قادر خواهيد بود تا ديسكهاي دي وي دي با كيفيت عالي از فايلهاي تصويري خود بسازيد.علاوه بر اين هر فايل ويدئويي را مي توانيد به فايل هاي قابل پخش در آي پاد تبديل كنيد.از دسته كارهاي مفيد ديگر اين بخش از برنامه تبديل فايلهاي Flv و استخراج صدا از فايلهاي تصويري است. از جمله قابليتهاي ديگر اين مجموعه تبديل آسان وسريع فايلهاي دي وي دي به فايلهاي تصويري با فرمتهاي رايج مي باشد. قابليت تبديل اين برنامه شما را قادر مي كند تا هر فايل ويدئويي را به فايلهاي آي پاد،آي فون،PSP،Zune و موبايل تبديل كنيد.شما مي توانيد آهنگهاي صوتي و كليه صدا ها را با استفاده از اين برنامه از هرگونه فايل تصويري استخراج كنيد. تقسيم فايلهاي تصويري يكي ديگر از قابليتها و بخش هاي اين مجموعه است كه به شما اجازه مي دهد هر فايل تصويري با هر فرمتي را به قسمتهاي مختلف تقسيم كنيد. در نقطه مقابل تقسيم فيلمها تركيب قطعات تصويري است كه با يك محيط ساده و كاربري آسان در اين مجموعه ديده شده و به شما اجازه مي دهد تا فايلهاي تصويري خودتان را با هم تركيب كنيد. در پايان معرفي اين مجموعه مفيد و كاربردي به شما دوستان آسان دانلود پيشنهاد مي كنيم تا امتحان و تجربه كار با فايلهاي تصويري با اين مجموعه را تجربه كنيد.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 


Wondershare DVD Slideshow Builder نرم افزاریست کامل به منظور ساخت نسل جدیدی از آلبوم های دیجیتالی که امکان پخش برروی انواع دی وی دی پلیرها را داراست. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا آلبوم های دیجیتالی جذابی را با گردآوری عکس ها کنار هم و قرار دادن افکت هایی جذاب هم کنار آن به همراه یک موزیک دلنشین طراحی کند بدون این که لازم باشد کاربر آموزش خاصی ببیند. اما مهم تر از همه این موارد امکان استفاده تمامی این کارها و آلبوم ها برروی دی وی دی است که به جذاب تر شدن کار طراحی شده کمک زیادی می کند. طراحی مستقیم منوها برای دی وی دی که نقش مهمی در افزایش جلب توجه کاربران دارد یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار است ؛ Wondershare DVD Slideshow Builder بیش از 100 نوع طرح مختلف هم برای نمونه در طراحی منوها در خود جای داده تا دستان کاربران برای ایده برداری طراحی منوها بازتر باشد. قابلیت سازگار با TV Card و همچنین وب کم ها یکی دیگر از امکانات مهم این نرم افزار را تشکیل می دهد که می توان از آن ها انواع فایل های ویدئویی را در نرم افزار استفاده نموده و کار تبدیل به دی وی دی را امکان پذیر ساخت. پیشنهاد می کنیم برای نگهداری متفاوت تصاویر خاطرات خود حتما این نرم افزار را مورد آزمایش خود قرار دهید.

ghasem بازدید : 46 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


MEDIARevolution ابزاریست کامل برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و همچنین پخش انواع دی وی دی فیلم ها که قادر است با نهایت کیفیت فیلم ها را به تصویر بکشاند و موزیک ها را هم به صدا درآورد. این ابزار جالب که از یک واسط کاربری جذاب بهره می برد به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است به طوری که مطمئنا کاربران حرفه ای از واسط گرافیکی و امکاناتی که در این ابزار تقریبا ناشناس قرار داده شده است راضی خواهند بود.
این نرم افزار که توانایی پشتیبانی از انواع فرمت های رایج را داراست به غیر پخش فایل های چندرسانه ای قابلیت های جانبی دیگری هم نظیر ضبط ویدئوها را از انواع ورودی ها داراست به همین دلیل می توان آن را یک مدیر کامل برای کار با فایل های چندرسانه ای در قسمت های گوناگون دانست. MEDIARevolution که برنده جوایز متعدد از سایت ها و آزمایشات مختلف شده است قابلیت پخش انواع شبکه های تلویزیونی را با استفاده از TV Card دارد و به همین دلیل است که می توان نام یک مدیر حرفه ای چندرسانه ای را بر آن نهاد. پخش رادیو آنلاین ، نمایش Up Time  سیستم ، قابلیت زمان بندی خاموش شدن سیستم ، وجود سایدبار زیبا که دائما در حال نمایش ساعت سیستم ، میزان مصرفی از پردازنده و حافظه رم است و امکانات جانبی دیگر از خصوصیاتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.


ghasem بازدید : 43 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


استخراج فایل ها از DVD ها که همان عمل Rip کردن نام دارد امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد. کپی فایل های درون دی وی دی ها که معمولا برای فیلم ها صورت می گیرد تنها با عمل Rip کردن قابل انجام خواهد بود، برای فرمت های صوتی هم به همین شکل است. Plato DVD Ripper Professional نام نرم افزاریست که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری قادر است تا انواع فیلم ها را به صورت ویدئوهای با کیفیت بالا و با فرمت دلخواه از درون دی وی دی ها استخراج نموده و برای اجرای راحت تر برروی هارد دیسک سیستم کپی نماید. پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای باعث شده تا کاربران با افزایش سرعت به صورت چند برابری مواجه شوند، قابلیت جالب و بسیار مفید این نرم افزار این است که حتی این ابزار قادر خواهد بود تا دی وی دی هایی که به شکل های مختلف قفل گذاری شده اند را هم کپی کند و به راحتی می توان با استفاده Plato DVD Ripper Professional حتی همین دی وی دی ها را هم Rip نمود. دو حالت برای نرم افزار تعریف شده است که کاربر می تواند در حالت اول اطلاعات را به همان صورت که در دی وی دی موجود است کپی کند یا این که با استفاده از حالت DVD player mode در هنگام Rip نمودن تبدیل فایل ها به فرمت های ویدئویی را هم انجام دهد.

ghasem بازدید : 40 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


دی وی دی ها امروزه جای سی دی ها را گرفته و به عنوان اولین انتخاب در میان کاربران در زمینه های مختلف مطرح شده اند ؛ اکثر کاربران ترجیح می دهند فیلم های خود را برروی دی وی دی ها رایت کنند تا علاوه بر کیفیت از امکاناتی نظیر منوهای جذاب بهره مند شوند یا بتوانند Chapter های مختلف را انتخاب کنند. ساخت یک دی وی دی فیلم مستلزم استفاده از نرم افزارهای خاص است که بتوان با استفاده از آن ها علاوه بر تبدیل کار ساخت و طراحی منوها و قسمت های مختلف یک فیلم دی وی دی را انجام داد. 3herosoft DVD Creator نام نرم افزار بسیار قدرتمندی است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری قادر است تا فیلم هایی با کیفیت بالا آماده سازد. این ابزار که امکان تبدیل فیلم ها به دی وی دی با قابلیت رایت مستقیم را دارد این امکان را به کاربر می دهد تا دی وی دی فیلم را به عنوان یک ایمیج با فرمت ISO ذخیره کند.
ساخت و ویرایش منوها با استفاده از امکانات مختلف در نرم افزار و همچنین وجود چندین طرح آماده که دستان کاربر را برای جذاب تر کردن منوها کاملا باز می گذارد از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. همچنین کیفیت و اندازه تصاویر ، تعداد فریم ها و گزینه های مختلفی که امروزه در دی وی دی فیلم ها مشاهده می کنیم کاملا قابل تنظیم خواهد بود ؛ 3herosoft DVD Creator با اکثر انواع دی وی دی ها سازگار بوده و با پشتیبانی از تقریبا همه آن ها و همچنین دو فرمت PAL و NTSC خیال کاربران را در از این بابت هم راحت خواهد کرد.

ghasem بازدید : 44 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه اکثر کاربران همیشه سعی می کنند بسته به دانشی که دارند از نرم افزارها استفاده کنند. یک کاربر مبتدی مطمئنا در همان مرحله اول به دنبال حرفه ای ترین نرم افزارها نمی رود بلکه مرحله به مرحله آموزش های لازم را فرا گرفته و سپس به پیش خواهد رفت. دوربین های دیجیتالی که امروزه در میان خانواده ها بسیار رایج شده اند باعث می شوند تا خاطرات به صورت فیلم و تصویر ضبط شود اما گاهی هم لازم است که همین فیلم ها مورد ویرایش ساده قرار گیرند. استفاده از حرفه ای ترین نرم افزارها شاید زیاد کار آسانی نباشد اما می توان از نرم افزارهای ساده ای استفاده کرد که می توانند در عین سادگی خواسته های ما را برآورده سازند. K-Lite Video Conversion Pack یکی از همین نرم افزارهاست که با داشتن سه نرم افزار داخلی کار مدیریت ، ویرایش و همچنین رایت به صورت دی وی دی فیلم را به راحتی انجام می دهد.
این بسته که از سه نرم افزار Avidemux ، ImgBurn و DVDStyler به صورت یک پکیج در خورد استفاده کرده است قادر است تا منوهایی جذاب هم برای دی وی دی ها طراحی کند. Avidemux نرم افزاریست که کار ویرایش را به ساده ترین شکل ممکن انجام می دهد ، امکانات نسبتا کاملی هم در آن گنجانده شده است از جمله این که قادر است تا با تقریبا تمامی فرمت ها هماهنگ شود و بالاترین کیفیت را در خروجی ارائه دهد. ImgBurn هم که از نامش مشخص است و برای رایت انواع دی وی دی ها مورد استفاده قرار می گیرد و در آخر هم DVDStyler که با استفاده از آن کاربر قادر است تا طراحی های زیبایی را در قبال منو برای وی دی دی ها انجام دهد ؛ طرح های جالبی هم در نرم افزار وجود دارند که به راحتی می توان از آن ها ایده برداری کرد. K-Lite Video Conversion Pack به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد و با حجم حدودا 20 مگابایت می تواند خواسته های کاربران را پاسخگو باشد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 6,800