loading...
دانلود نرم افزار(bodojadid)
ghasem بازدید : 65 جمعه 23 دی 1390 نظرات (2)

منبع : www.AsanDownload.com


بی شک DVD ها امروزه جای سی دی ها را گرفته و توانسته اند با امکاناتی که ارائه می دهند و البته بسته به زمان که به طور کلی هم در سراسر جهان استفاده از دی وی دی هم رایج تر بوده و به صرفه تر است ، به عنوان اولین انتخاب خود را مطرح سازند. در صنعت فیلم ها که استفاده از دی وی دی ها علاوه بر این که کیفیت بالاتری هم ارائه می دهند قادرند تا مدت زمان بیشتری از یک فیلم را هم به نمایش در آورند. شاید هریک از ما بخواهیم روزی یک فیلم را به صورت دی وی دی همراه با منوهایی جذاب داشته باشیم. اینکار تنها وقتی صورت می پذیرد که از نرم افزارهای مخصوص همین کار بهره ببریم. این نرم افزارها قادرند تا با تبدیل به فرمت لازم برای نمایش دی وی دی ها و همچنین ساختن منوهای مختلف کار رایت را به جذاب ترین شکل ممکن انجام دهند.
Power DVD Burning Studio نرم افزاری بسیار کامل است که علاوه بر پشتیبانی انواع فرمت های رایج کار رایت را به صورت مستقیم انجام می دهد. طراحی منوهای جذاب به همراه وجود 6 طرح مختلف که به راحتی می توان از آن ها ایده برداری نمود از مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیات این نرم افزار قدرتمند به شمار می رود. مراحل انجام عمل تبدیل یک فیلم به دی وی دی تنها در 4 مرحله ساده امکان پذیر می شود اما این 4 مرحله به صورت پیشرفته امکان ویرایش قسمت های مختلف را فراهم می کند. عدم کاهش کیفیت و سرعت بسیار بالا در تبدیل در نرم افزار Power DVD Burning Studio باعث می شود کاربرانی که به زمان اهمیت می دهند از این ابزار راضی باشند. واسط کاربری جذاب هم آخرین خصوصیت مهمی است که در افزایش موفقیت نرم افزار نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

ghasem بازدید : 59 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


در موارد بسياري اتفاق افتاده كه بخواهيد فايلهاي صوتي و تصويري خودتان را به فرمتهاي مختلف جهت اجرا در سيستم هاي مختلف تبديل نمائيد. با توجه به نرم افزارهاي مختلف و متنوعي كه جهت اينكار وجود دارد كمتر كاربري پيدا مي شود كه جهت اين تبديلات با مشكل مواجه باشد. اما نكته اينجاست كه اكثر اين نرم افزارها به صورت تخصصي عمل مي كنند. يعني يا مبدل تصوير هستند و يا مبدل صوتي. همچنين اين نرم افزارها معمولا يكسري فرمتهاي پر استفاده را پشتيباني مي كنند. كمتر كاربري پيدا ميشه كه دوست نداشته باشه تمامي اين تبديلها را با قدرت و تجهيزات بيشتر بصورت يكجا نداشته باشد. مبدلي كه قصد معرفي آن را داريم شما را از هرگونه مبدل ديگري براي فايلهاي صوتي و تصويري بي نياز مي كند. Icepine Video Converter Pro همان مبدل تخصصي است كه شما به وسيله آن مي توانيد از تبديل فايلهاي خود در هركجا لذت ببريد. Icepine Video Converter Pro يك مبدل پر طرفدار همه در يك است كه بسيار قدرتمند و آسان است و بهترين راه حل براي تبديل فايلهاي صوتي و تصويري شماست. اين برنامه قابليت تبديل دي وي دي فيلم با كيفيت بالا و با سرعت بالا به تمامي فرمتهاي معروف صوتي و تصويري را دارد. براي مثال AVI ، MOV ، RMVB ، MP4 ، WMV ، 3GP ، دیویکس را ، XviD ، دی وی دی ، VCD ، کلیپ های آی پاد ، ویدئو PSP ، آیفون تصویری ، و غیره. قابليت demultiplexer براي ويدئو آهنگهاي صوتي و تصويري از فرمتهاي AVI ، MP4 ، 3GP ، MPEG و MKV. همچنين اين برنامه قادر است تا ویدیو آهنگ های صوتی و تصویری آهنگها را بدون از دست دادن كيفيت merges multiplexer كند. با مبدل Icepine شما مي توانيد فيلم دي وي دي ، ويدئو ، موزيكهاي آي پد ، PSP ، آي فون ، پي سي ، Archos ، اپل ، تلفنهاي همراه و يا هر اجرا كننده MP4/MP3/DVD را به يكديگر تبديل كنيد. از جمله مشخصات Icepine Video Converter عبارتند از:

ghasem بازدید : 57 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 

تا به حال فکر کرده اید که این موزیک های دلنشینی که گوش می دهیم به چه صورت آماده می شود؟ آیا صدای خواننده و یا نوازنده این قدر که ما می شنویم شیرین است؟ صدای خواننده هرچقدر هم که جذاب و زیبا باشد اگر به دست یک تدوینگر حرفه ای، ویرایش نشود این گونه که ما در حال حاضر می شنویم نخواهد شد. یک تدوینگر و یا به عبارت دیگر یک ویرایشگر حرفه ای صوت برای این که بتواند کار ویرایش را به صورت حرفه ای انجام دهد می بایست ابزارهایی در اختیار داشته باشد. یکی از ابزارهایی که امروزه میان خوانندگان و نوازندگان بسیار محبوب است استفاده از نرم افزارهایی است که در این زمینه وجود دارند. این نرم افزارها با قابلیت هایی که دارند اجازه بسیاری از کارها را به کاربر یا همان ویرایشگر می دهند که شاید اگر بخواهند با استفاده از آلات موسیقی بنوازند بسیار پرهزینه و وقت گیر باشد. ابزارهای متعددی در زمینه ویرایش صوت و موزیک با برندهای مختلفی در بازارها و دنیای رایانه وجود دارد. یکی از این ابزارها که محصول شرکت Magix بوده و قابلیت هایش فوق العاده است Magix Audio Cleaning Lab نام دارد. این نرم افزار ابزاری کامل برای هرکس می تواند باشد چه آن که به صورت حرفه ای به ویرایش صوت و موزیک می پردازد، چه آن که به صورت مبتدی به این کار می پردازد. برای کار کردن با این گونه نرم افزارها ابتدا می بایست با قابلیت هایی که این ابزارها در اختیارمان قرار می دهد آشنا شویم. Magix Audio Cleaning Lab  هم مانند بسیاری دیگر از ابزارهای مشابهش قابلیت های کلیدی بسیار دارد. در سایت سازنده این ابزار قابلیت های کلیدی به 10 دسته مجزا تقسیم بندی شده است که به صورت اجمالی به توضیح آن خواهیم پرداخت:

ghasem بازدید : 53 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


رايت يك دي وي دي فيلم مستلزم استفاده از يك نرم افزار براي رايت قطعه فيلم ها به يك دي وي دي فيلم با فرمت استفاده شده در آن ها است. Sonne DVD Burner نرم افزاريست كه مي تواند در اين زمينه بسيار راه گشا باشد. ابزار قدرتمند و مفيد كه توانايي رايت انواع دي وي دي فيلم ها را داشته و مي تواند فرمت هاي مختلف را پشتيباني كند. اين ابزار سريع همچنين از واسط كاربري ساده اما جذابي بهره مي برد كه به كاربران كمك مي كند تا راحت تر به خواسته هاي خود دست پيدا كنند.
اين ابزار جالب قابليت اين را دارد كه ويدئوها را ابتدا Capture كرده و سپس به صورت مستقيم و طي فرآيند تبديل به يك دي وي دي تبديل كند ؛ طوري كه خروجي قابليت پخش برروي انواع پليرهاي خانگي را نيز داشته باشد. در طول ساخت دي وي دي فيلم كاربر مي تواند با استفاده از امكاناتي كه در نرم افزار Sonne DVD Burner قرار داده شده است براي هريك از فيلم هامنويي اختصاصي هم طراحي و سپس رايت كند تا در هنگام مشاهده كاربر بتواند به سادگي از منوها فيلم ها را مديريت كند.
اين نرم افزار همچنين قابليت هايي نظير رايت انواع ايميج هاي رايج و همچنين رايت دي وي دي هايي كه به اصطلاح Rip شده و برروي هاردديسك ذخيره شده اند را دارا مي باشد. مي بينيم كه يك نرم افزار شايد در نگاه اول بسيار ساده و كوچك باشد اما همين ابزارها هم گاهي مي توانند كارهاي بزرگي را انجام دهند.

ghasem بازدید : 64 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



DVD X Studios CloneDVD بي شك يكي از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار با شكستن كدها و قفلهاي محافظتي و منظقه اي دي وي دي ها به سادگي مي توانيد از دي وي دي هايي كه در برابر رايت محافظت شده اند را به راحتي از آن كپي برداري كنيد. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند. به صورت مثال شما ميتوانيد با اين نرم افزار قدرتمند فيلمهاي دي وي دي با ظرفيت 8.5 گيگا بايتي را بر روي دي وي دي هاي 4.7 گيگا بايتي بدون افت كيفيت و با كيفيت عالي رايت نماييد. با استفاده ازاين نرم افزار قدرتمند شما ميتوانيد به سادگي از دي وي دي هاي خود كپي تهيه كنيد و يا اينكه از آنها بر روي سيستم خودتان بك آپ تهيه نماييد و با فرمت ISO ذخيره نماييد. و دي وي دي هاي فيلم خود را تبديل به فرمتهاي AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP, etc نماييد. در صورتي كه دي وي دي هاي شما داراي قفل هاي CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشد به راحتي با يك كليك اين محدوديها را حذف نماييد.همچنين با كمك اين نرم افزار ميتوانيد از دي وي دي هاي فيلم و تبديل فرمت آنها براي Apple iPod, PSP, Zune, Smart Phone, etc... استفاده كنيد.

ghasem بازدید : 55 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


اگر به دنبال يك نرم افزار عالي و در عين حال ساده جهت تبديل انواع فايلهاي DVD خودتان مي گرديد بهترين انتخاب شما مي تواند نرم افزار مفيد Socusoft DVD Converter Professional باشد. Socusoft يك شركت موفق در زمينه توليد نرم افزارهاي تبديل است كه اين نرم افزار يكي از موفقترين محصولات آن است. با استفاده از اين برنامه به عنوان يك مبدل شما مي توانيد تقريبا همه فرمتهاي دي وي دي از جمله MPEG, DVD, WMV, RM, RMVB, MOV, VOB, DivX, XviD, AVI را به فرمتهاي قابل پخش در دستگاههاي MP4 player, iPod, smart phone و غيره تبديل كنيد.شما حتي مي توانيد فايلهاي ويدئويي از دي وي دي را از طريق اين نرم افزار ضبط كنيد. همچنين داراي فرمتهاي سفارشي براي iPod, iPhone, PSP, mobile phone, Apple TV و Microsoft Zune مي باشد.همچنين شما قادر خواهيد بود تا فايلتان را به قطعات كوچكتر تقسيم كنيد. ما اين نرم افزار بسيار مفيد را به شما هديه مي كنيم.

ghasem بازدید : 62 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

شايد زياد اتفاق افتاده باشد كه شما بخواهيد ابزارهايي همچون ضبط،تبديل و رايت فايلهاي تصويري را بصورت يكجا داشته باشيد كه نياز نباشد از نرم افزارهاي مختلف بصورت جدا استفاده كنيد. اگر شما مي خواهيد اين ابزارها را بصورت يكجا داشته باشيد و در عين حال نيز محيط كاربري ساده و آسان داشته باشيد ما نرم افزار همه فن حريف و همه كاره Color7 Video Studio را به شما معرفي مي كنيم كه در واقع ‍Color7 Video Capture/Convert/Burn DVD Studio نيز خوانده مي شود. اين نرم افزار به عنوان يك راه حل مفيد و نرم افزار برتر مي تواند شما را در اين امور ياري كند. داشتن ابزارهاي ضبط و ويرايش ويدئو،تبديل و رايت باعث شده تا اين نرم افزار از ديگر همنوعان خود متمايز شود و به يك ابزار همه كاره تبديل شود. شما نه تنها مي توانيد فيلم هاي خاطرات خودتان را بر روي سيستم ضبط كنيد بلكه مي توانيد آنها را نيز به دي وي دي تبديل و بر روي آن رايت كنيد.تنها در طي 4 مرحله مي توانيد اين كارها را انجام دهيد. شما مي توانيد ويدئوهاي خودتان را از وب كم،دي وي دي،دوربين،ويدئو،راديو تلوزيون،دوربين آنالوگ و دستگاههاي ويدئوي ديگر بر روي سيستم ضبط كنيد.شما مي توانيد اغلب فرمتهاي ويدئويي را با استفاده از اين برنامه تبديل كنيد. همچنين جهت استفاده در انواع پخش كنندههاي دي وي دي خانگي مي توانيد فيلمهاي خودتان را بر روي دي وي دي رايت كنيد. امكان ضبط فريمهاي فيلم در قالب تصوير كه مي توانيد آنها را در فرمتهاي JPEG و BMP ذخيره كنيد. شما همچنين قادر خواهيد بود كه صدا را از آهنگهاي ويدئويي استخراج كنيد و در فرمتهاي رايج مختلف ذخيره كنيد.

ghasem بازدید : 59 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

اگر به دنبال نرم افزاري هستيد كه بتوانيد به وسيله آن فايلهاي تصويري و ويدئوهاي خودتان را به فايلهاي دي وي دي قابل پخش در پليرهاي خانگي تبديل كنيد به هدف زده ايد. يك نرم افزار كامل و فوق تصور شما با امكاناتي كامل. نرم افزار Ultra DVD Creator در واقع همان چيزيست كه شما به آن نياز داريد. شما به وسيله اين نرم افزار مي توانيد تقريبا تمامي فرمتهاي تصويري را به دي وي دي تبديل كنيد. فرمتهاي پشتيباني شده توسط اين نرم افزار از دسته معروفترين فرمتهاي ويدئويي هستند و شما مي توانيد فايلهاي AVI DivX XVid MPEG WMV ASF MOV RM MP4 FLV MKV و غيره را به راحتي به دي وي دي تبديل كنيد. اين برنامه در واقع انقلابي در زمينه ساخت دي وي دي مي باشد.شما مي توانيد هر فايل ويدئويي را به دي وي دي هاي سازگار با MPEG،SVCD و VCD تبديل و بر روي سي دي يا دي وي دي رايت كنيد. همچنين اين نرم افزار براي ساخت دي وي دي و VCD فايل هاي ويدئويي ضبط شده توسط ضبط صوت،وب كم و غيره نيز استفاده مي شود.شما بدون هيچ دانش خاصي مي توانيد دي وي دي و وي سي دي هاي خودتان را ايجاد كنيد.

ghasem بازدید : 49 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


ساخت دی وی دی فیلم برخلاف آنچه که شاید بسیاری از ما کاربرا فکرش را می کنیم کار دشواری به نظر برسد اما وقتی نرم افزارهایی هستند که می توان به سادگی و با استفاده از آن ها جذاب ترین منوها را به همراه گزینه های مختلف دیگر برای یک دی وی دی فیلم طراحی هستند ؛ کار بسیار آسان  تر خواهد شد. این نرم افزارها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف یک فیلم بلند منوها را طراحی و با توجه به کیفیت فیلم اصلی ، خروجی را به مراتب جذاب تر از فیلم های ساده دیگر به نمایش می کشند. ZC DVD Creator Platinum نام یکی از همین نرم افزارهاست که توانایی خلق دی ودی فیلم را به همراه منوهای جذاب دارد. این ابزار که مجموعه ای از طرح های آماده زیبا با موضوعات مختلف را در خود جای داده است به سادگی قابل استفاده بوده و توانایی پشتیبانی از انواع فرمت های رایج را نیز هم دارا می باشد. فرمت هایی که توسط این ابزار پشتیبانی می شوند را می توان تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری دانست. طرح های آماده موجود در نرم افزار که کار را بسیار ساده می کنند برگرفته از طرح های استفاده شده در Hollywood و شبیه آن ها هستند.
امکان ویرایش و همچنین رایت برروی دی وی دی به صورت مستقیم و پشتیبانی از دو سیستم PAL و NTSC هم از دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار ZC DVD Creator Platinum تعریف شده اند. جالب است که این نرم افزار توانایی پشتیبانی از صداهای با کیفیت دالبی دیجیتال را هم داراست و در این زمینه هم خیال کاربر راحت خواهد شد. بسیاری قابلیت های دیگر در این ابزار تعریف شده اند که می توان از آن ها برای خلق زیباترین دی وی دی ها با منوهای جذاب استفاده نمود و البته کمی حوصله و سلیقه لازم است تا همه این موارد انجام گیرد.

ghasem بازدید : 46 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


همه ما می توانیم خاطرات خود را که ممکن است به صورت دیجیتالی ثبت شده اند را به سادگی برروی رایانه های شخصی خود نگهداری کنیم و تا مدت طولانی از تماشای عکس ها و فیلم های گذشته لذت ببریم اما مدتی نخواهد گذشت که تماشای همین عکس ها به این دلیل که ساده هستند کمی کسل کننده خواهند شد ؛ چاره کار کجاست که ما کاربران بتوانیم علاوه بر نگهداری تصاویر و فیلم های خود به صورت یک آرشیو ، همیشه هم از دیدن و تماشای آن ها نهایت لذت را ببریم ؟
ما برای این که یک نرم افزار ساده اما فوق العاده مناسب و جذاب را به نام Wondershare Movie Story پیشنهاد می دهیم که می تواند علاوه بر مدیریت برروی خاطرات دیجیتالی کاربرانش از آن ها اسلایدشوهایی تهیه کند که هیچ زمانی تماشای خاطرات تکراری نباشد. این نرم افزار ساده اما مفید که قابلیت ساخت اسلایدشو هایی با خروجی انواع دی وی دی ، وی سی دی یا انواع دیگر فرمت های تصویری را دارد طوری عمل می کند که تنها با انتخاب عکس ها و فیلم ها و کنار هم قرارگرفتن موزیک هایی دلنشین با آن ها به صورت خودکار افکت هایی جذاب هم به آن ها افزوده می شود تا خروجی بسیار جذاب تر جلوه کند.
این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد در رابطه با کیفیت هم می تواند نهایت کیفیت را اعمال کند و به این ترتیب دی وی دی حاصل شده در خروجی جذاب تر خواهد بود. نکته مهم در مورد نرم افزار Wondershare Movie Story این است که دی وی دی هایی که به عنوان خروجی رایت می شوند همه قابلیت پخش در انواع پلیرهای خانگی را دارند و نکته مهم تر هم اینجاست که نرم افزار اجازه خلق منو هایی جذاب با انواع طرح های از پیش تعیین شده زیبا را به کاربران می دهد. افکت هایی که در نرم افزار گنجانده شده اند فوق العاده متنوع و جذاب بوده و نهایت جذاب را به تصاویر می افزایند. 250 افکت و استایل در بخش طراحی ها و انواع مختلف از منوهای ثابت و البته پویا در بخش منو دی وی دی ها مطمئنا کار طراحی اسلایدشو ها را هم جذاب تر و هم ساده تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار Wondershare Movie Story را حتما دریافت کرده و از ساخت اسلایدشوهایی جذاب نهایت لذت را ببرید.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


Adobe را باید یک آچار فرانسه برای تمامی نرم افزارها و البته مدل های مختلف کاربران دانست ؛ چراکه نرم افزارهایی که همیشه ارائه داده توانسته اند همه کاربران را در هر سطحی راضی سازند ؛ فتوشاپ توانسته گرافیست ها ، Dreamweaver توانسته طراحان وب ، InDesign توانسته ناشران و بالاخره Premiere هم توانسته تدوینگران حرفه ای فیلم ها را راضی نگه دارد. از جهات گوناگون باید Adobe  را شاید هم موفق تر از مایکروسافت دانست چرا که مایکروسافت تنها با ارائه سیستم عامل ویندوز و نوعی وابستگی که توانسته با استفاده از این سیستم عامل ایجاد کند موفق بوده است اما َAdobe آنقدر قدرتمند و حرفه ای عمل کرده که با این وجود که هیچ کاربری مجبور به استفاده از محصولاتش نیست ولی به صورت ناخودآگاه به سمت محصولات این شرکت نرم افزاری کشیده می شود. هیچ کس مجبور نیست از Premiere Pro استفاده کند اما مگر قدرتمندتر از این ابزار هم وجود دارد ؛ یا کسی مجبور نیست از فتوشاپ استفاده کند اما مگر می تواند کامل تر از این ابزار پیدا کند.
اینها مقدمه ای بود برای محصولی کم نظیر از Adobe که Premiere Pro  نام دارد. نرم افزاری بی نظیر که شاید نمونه اش با این حجم امکانات اصلا وجود خارجی نداشته باشد . نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند. نسخه 5 از این نرم افزار که در مجموعه Creative Suite شرکت Adobe جای گرفته تغییرات مهمی را در خود می بیند. شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های 64 بیت برای Premiere Pro  ارائه دهد ، نه تنها Premiere Pro  بلکه Aftere ffects هم تنها به صورت 64 بیت عرضه می شود ؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های 32 بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل 64 بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل 64 بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.
سیستم جدیدی که برای پردازش در این نسخه از نرم افزار پیاده شده است دلیل افزایش سرعت شده است ؛ سازگاری با ویندوز های 64 بیت و پردازنده های این پلتفرم و همچنین سازگاری مثال زدنی و هماهنگی های خاص با GPU هم به این افزایش سرعت کمک کرده اند. امکانات ویرایشی در نسخه CS5  هم به تناسب کامل تر شده اند ، افکت هایی جدید ، امکانات جدیدتر برای ساخت انواع دی وی دی فیلم ، سازگاری بهتر با دیگر محصولات Adobe ، سازگاری کامل تر با انواع دوربین ها برای انتقال فایل های ویدئویی و ویرایش آن ها ، افزایش کیفت کار ویرایش و ذخیره سازی با نهایت کیفیت یعنی HD . سازگاری کامل با Aftere ffects هم از خصوصیات این محصول ادوبی به شمار می روند.
با توجه به این که این نسخه تنها برای سیستم های 64 بیت قابل استفاده است پس کاربرانی که تنها از سیستم عامل ویندوز 64 بیت دارند می توانند این نسخه را نصب و از امکانات آن استفاده کنند. حجم این نسخه با نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد و نسبت به نسخه قبلی هم تا حدودی سریعتر نصب و اجرا خواهد شد. دوستانی که از ویندوز 64 بیت استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم حتما این محصول ادوبی را تست کنند.

ghasem بازدید : 51 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


آسان بودن استفاده از نرم افزار ها ، داشتن امکانات فراوان ، مناسب بودن برای تمامی گروه های کاربران از مبتدی ترین کاربرن گرفته تا حرفه ای ترین ها و چندین مورد دیگر جزء مهم ترین خصوصیاتی هستند که در موفقیت یک نرم افزار می توانند اهمیت بالایی داشته باشند. در میان نرم افزارهایی که قابلیت پخش و اجرای انواع فرمت ها ، لوح های فشرده و به طور کلی مدیریت فایل های چند رسانه ای را دارا هستند آنقدر نام ها متعدد است که همیشه نرم افزارهایی هم هستند با این که اسم و رسم دار نیستند اما قابلیت های فراوانی دارند که هریک از آن ها می تواند به خواسته های حرفه ای ترین کاربران را پاسخگو باشد.
سعی ما این بوده که همیشه علاوه بر نرم افزارهای معروف نرم افزارهایی که زیاد مشهور نیستند را هم معرفی کنیم و در این مطلب هم قصد داریم تا یکی از کامل ترین پلیرها را معرفی کنیم که امکانات کم نظیر را در خود جای داده است. ArcSoft TotalMedia Theatre نام این نرم افزاری است که توانایی پخش انواع فرمت ها را داراست.
این نرم افزار فوق حرفه ای با توجه به دارابودن واسط کاربری بی نظیر و جذاب و سهولت در استفاده و توانایی پخش با نهایت کیفیت به همراه امکان پخش انواع دی وی دی فیلم ها که یکی از مهم ترین نکات در استفاده از این ابزار به شمار می رود می تواند خود را جزء موفق ترین نرم افزارها در این زمینه معرفی کند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در پخش فایل های چندرسانه ای که امروزه مانور زیادی برروی آن هاداده می شود نکته فوق العاده مهمی است که کاربران به روز همیشه به آن توجه دارند.
این نرم افزار قابلیت پخش انواع دیسک های Blu-ray را هم دارد که به عنوان نسل آینده فیلم ها با کیفیت هایی فوق تصور مطرح هستند. سازگاری با تکنولوژی هایی که در این نوع فیلم ها استفاده می شود ، کیفیت های بالا در صدا که اغلب دالبی هستند ، استفاده از طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها در تصاویر فیلم و موارد دیگر هم از جمله قابلیت های ArcSoft TotalMedia Theatre به شمار می روند.
نهایت کیفیت که امروزه به کیفیت HD معروف است در این ابزار هم طوری تعریف شده که هر کاربری را به سرعت به سمت خود جذب می کند ؛ این کیفیت بالا در نمایش حاصل سازگاری این ابزار با اکثر پردازنده های گرافیکی یعنی GPU هاست که با سازگاری کامل با دو محصولات دو شرکت nVidia و ATI این مورد هم تکمیل خواهد شد. نمایش فیلم های سه بعدی که پیش از این نمونه اش را در نرم افزار PowerDVD دیده ایم هم از نکات جالب توجه این ابزار محسوب می شود.
دانلود این نرم افزار برای هرکاربری می تواند پنجره ای جدید به دنیای تماشای فیلم ها را بگشاید ، کیفیتی مثال زدنی به همراه دنیایی از تکنولولوژی ها که در این ابزار جمع شده اند می تواند لذت تماشای یک فیلم جذاب را دوچندان کند. جدیدترین نسخه از این نرم افزار حالا در سایت آسان دانلود قرار داده شده تا شما کاربران بتوانید بازهم با استفاده از ابزاری جدیدتر فیلم ها را به تماشا بنشینید.

ghasem بازدید : 36 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

در میان نرم افزارهای موجود در زمینه پخش و اجرای فیلم ها نام چند نرم افزار به صورت محسوس بین دیگر ابزارها می درخشد. این نرم افزار در طول مدت چند سال از زمان ارائه توانسته اند بیشترین درجه محبوبیت را میان کاربران بدست آورند و همین عامل باعث شده تا شهرت بالایی را داشته باشند.Jetaudio ، PowerDVD ، WinDVD ، Windows Media Player Winamp و ... که هرکدام قابلیت های بسیاری دارند و بسته به انتخاب کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. این نرم افزارها هرکدام محدودیت های خاصی دارند، برای مثال نرم افزار Jetaudio قادر نیست تا فیلم های دی وی دی را آن طور که شایسته است نمایش دهد و این در حالی است که برای مثال WinDVD که پخش دی وی دی ها را با بالاترین کیفیت فراهم می آورد هم از حجم بالایی برخوردار است و هم این که برای نمونه نمی تواند مدیریتی کامل و آن طوری که مورد پسند کاربر است برروی فایل های صوتی و تصویری داشته باشد. کاربران معمولا در انتخاب نرم افزار اجرایی دچار مشکل و نوعی سردرگمی هستند، این که کدامین نرم افزار قادر است تا خواسته های کاربران را در اجرا و مدیریت فایل های صوتی و تصویری فراهم آورد نکته ای بسیار مهم بوده و اهمیت ویژه ای دارد. BlazeDVD نرم افزاری بسیار قدرتمند و غنی از امکانات فوق العاده می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران باشد چراکه قادر است علاوه بر پشتیبانی تقریبا تمامی فرمت ها ، هم مدیریتی کامل برروی فایل های صوتی و تصویری داشته باشد و هم این که با بهترین کیفیت ممکن تصاویر را به نمایش درآورد. BlazeDVD که از محیط کاربری بسیار جذابی بهره می برد حتی قادر انواع دی وی دی فیلم ها را با بهترین کیفیت نمایش داده و به نوعی یک DVD Player هم باشد، Blu-ray نسل آینده دیسک های نوری هم در این ابزار قابلیت اجرا خواهند داشت.  تقریبا تمامی فرمت های موجود از عکس ها گرفته تا انواع فرمت های صوتی و تصویری، فرمت فایل های فلش، همه به صورت کامل در BlazeDVD اجرا خواهند شد. می توان از تصاویر فیلم ها ، عکس گرفت و با کیفیتی مناسب آن ها را ذخیره کرد. دالبی دیجیتال که تکنولوژی استفاده از نهایت کیفیت در صداها می باشد هم در این ابزار قابلیت اجرا دارد تا کاربران بتواند با یک نرم افزار همزمان چندین نشانه را هدف گرفت. نکته قابل توجه در مورد BlazeDVD بهره گیری و سازگاری با انواع تکنولوژی هایی است که در پردازنده ها به کار می رود. این نکته کمک زیادی در پخش و اجرای بهتر فایل های صوتی و تصویری می نماید. BlazeDVD در دو نسخه معمولی و حرفه ای ارائه می شود که نسخه ی حرفه ای تمامی قابلیت های این نرم افزار را در برمی گیرد. نسخه ای که ما برای شما قرار داده ایم Pro بوده و همه قابلیت های این ابزار را به شما کاربران آسان دانلود هدیه می دهد.

ghasem بازدید : 41 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


در كنار نرم افزارهاي ارائه شده جهت كار بر روي فايلهاي تصويري و ويرايش و تبديل آنها شركتهاي مختلفي اقدام به ارائه مجموعه هاي All In One نموده اند كه شامل مجموعه اي از برنامه ها با كاربرد هاي مختلف مي باشند. در اين ميان مجموعه Tube Hunter Media Center با برنامه هاي جامع و متنوعي كه ارائه كرده توانسته تا نيازهاي مختلف كاربران را در زمينه هاي مديريت،ويرايش و تبديل فايلهاي تصويري برآورده كند. شما براي تبديل آسان فايلهاي ويدئويي به تمامي فرمتهاي مختلف مي توانيد از اين برنامه استفاده كنيد. با گنجانده شدن اين بخش در برنامه مي توانيد بدون نياز به هر برنامه ديگري فايلهاي تصويري خودتان را بين فرمتهاي معروف تبديل كنيد.شما همچنين قادر خواهيد بود تا ديسكهاي دي وي دي با كيفيت عالي از فايلهاي تصويري خود بسازيد.علاوه بر اين هر فايل ويدئويي را مي توانيد به فايل هاي قابل پخش در آي پاد تبديل كنيد.از دسته كارهاي مفيد ديگر اين بخش از برنامه تبديل فايلهاي Flv و استخراج صدا از فايلهاي تصويري است. از جمله قابليتهاي ديگر اين مجموعه تبديل آسان وسريع فايلهاي دي وي دي به فايلهاي تصويري با فرمتهاي رايج مي باشد. قابليت تبديل اين برنامه شما را قادر مي كند تا هر فايل ويدئويي را به فايلهاي آي پاد،آي فون،PSP،Zune و موبايل تبديل كنيد.شما مي توانيد آهنگهاي صوتي و كليه صدا ها را با استفاده از اين برنامه از هرگونه فايل تصويري استخراج كنيد. تقسيم فايلهاي تصويري يكي ديگر از قابليتها و بخش هاي اين مجموعه است كه به شما اجازه مي دهد هر فايل تصويري با هر فرمتي را به قسمتهاي مختلف تقسيم كنيد. در نقطه مقابل تقسيم فيلمها تركيب قطعات تصويري است كه با يك محيط ساده و كاربري آسان در اين مجموعه ديده شده و به شما اجازه مي دهد تا فايلهاي تصويري خودتان را با هم تركيب كنيد. در پايان معرفي اين مجموعه مفيد و كاربردي به شما دوستان آسان دانلود پيشنهاد مي كنيم تا امتحان و تجربه كار با فايلهاي تصويري با اين مجموعه را تجربه كنيد.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 


Wondershare DVD Slideshow Builder نرم افزاریست کامل به منظور ساخت نسل جدیدی از آلبوم های دیجیتالی که امکان پخش برروی انواع دی وی دی پلیرها را داراست. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا آلبوم های دیجیتالی جذابی را با گردآوری عکس ها کنار هم و قرار دادن افکت هایی جذاب هم کنار آن به همراه یک موزیک دلنشین طراحی کند بدون این که لازم باشد کاربر آموزش خاصی ببیند. اما مهم تر از همه این موارد امکان استفاده تمامی این کارها و آلبوم ها برروی دی وی دی است که به جذاب تر شدن کار طراحی شده کمک زیادی می کند. طراحی مستقیم منوها برای دی وی دی که نقش مهمی در افزایش جلب توجه کاربران دارد یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار است ؛ Wondershare DVD Slideshow Builder بیش از 100 نوع طرح مختلف هم برای نمونه در طراحی منوها در خود جای داده تا دستان کاربران برای ایده برداری طراحی منوها بازتر باشد. قابلیت سازگار با TV Card و همچنین وب کم ها یکی دیگر از امکانات مهم این نرم افزار را تشکیل می دهد که می توان از آن ها انواع فایل های ویدئویی را در نرم افزار استفاده نموده و کار تبدیل به دی وی دی را امکان پذیر ساخت. پیشنهاد می کنیم برای نگهداری متفاوت تصاویر خاطرات خود حتما این نرم افزار را مورد آزمایش خود قرار دهید.

ghasem بازدید : 46 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


MEDIARevolution ابزاریست کامل برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و همچنین پخش انواع دی وی دی فیلم ها که قادر است با نهایت کیفیت فیلم ها را به تصویر بکشاند و موزیک ها را هم به صدا درآورد. این ابزار جالب که از یک واسط کاربری جذاب بهره می برد به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است به طوری که مطمئنا کاربران حرفه ای از واسط گرافیکی و امکاناتی که در این ابزار تقریبا ناشناس قرار داده شده است راضی خواهند بود.
این نرم افزار که توانایی پشتیبانی از انواع فرمت های رایج را داراست به غیر پخش فایل های چندرسانه ای قابلیت های جانبی دیگری هم نظیر ضبط ویدئوها را از انواع ورودی ها داراست به همین دلیل می توان آن را یک مدیر کامل برای کار با فایل های چندرسانه ای در قسمت های گوناگون دانست. MEDIARevolution که برنده جوایز متعدد از سایت ها و آزمایشات مختلف شده است قابلیت پخش انواع شبکه های تلویزیونی را با استفاده از TV Card دارد و به همین دلیل است که می توان نام یک مدیر حرفه ای چندرسانه ای را بر آن نهاد. پخش رادیو آنلاین ، نمایش Up Time  سیستم ، قابلیت زمان بندی خاموش شدن سیستم ، وجود سایدبار زیبا که دائما در حال نمایش ساعت سیستم ، میزان مصرفی از پردازنده و حافظه رم است و امکانات جانبی دیگر از خصوصیاتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.


ghasem بازدید : 43 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


استخراج فایل ها از DVD ها که همان عمل Rip کردن نام دارد امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد. کپی فایل های درون دی وی دی ها که معمولا برای فیلم ها صورت می گیرد تنها با عمل Rip کردن قابل انجام خواهد بود، برای فرمت های صوتی هم به همین شکل است. Plato DVD Ripper Professional نام نرم افزاریست که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری قادر است تا انواع فیلم ها را به صورت ویدئوهای با کیفیت بالا و با فرمت دلخواه از درون دی وی دی ها استخراج نموده و برای اجرای راحت تر برروی هارد دیسک سیستم کپی نماید. پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای باعث شده تا کاربران با افزایش سرعت به صورت چند برابری مواجه شوند، قابلیت جالب و بسیار مفید این نرم افزار این است که حتی این ابزار قادر خواهد بود تا دی وی دی هایی که به شکل های مختلف قفل گذاری شده اند را هم کپی کند و به راحتی می توان با استفاده Plato DVD Ripper Professional حتی همین دی وی دی ها را هم Rip نمود. دو حالت برای نرم افزار تعریف شده است که کاربر می تواند در حالت اول اطلاعات را به همان صورت که در دی وی دی موجود است کپی کند یا این که با استفاده از حالت DVD player mode در هنگام Rip نمودن تبدیل فایل ها به فرمت های ویدئویی را هم انجام دهد.

ghasem بازدید : 40 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


دی وی دی ها امروزه جای سی دی ها را گرفته و به عنوان اولین انتخاب در میان کاربران در زمینه های مختلف مطرح شده اند ؛ اکثر کاربران ترجیح می دهند فیلم های خود را برروی دی وی دی ها رایت کنند تا علاوه بر کیفیت از امکاناتی نظیر منوهای جذاب بهره مند شوند یا بتوانند Chapter های مختلف را انتخاب کنند. ساخت یک دی وی دی فیلم مستلزم استفاده از نرم افزارهای خاص است که بتوان با استفاده از آن ها علاوه بر تبدیل کار ساخت و طراحی منوها و قسمت های مختلف یک فیلم دی وی دی را انجام داد. 3herosoft DVD Creator نام نرم افزار بسیار قدرتمندی است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری قادر است تا فیلم هایی با کیفیت بالا آماده سازد. این ابزار که امکان تبدیل فیلم ها به دی وی دی با قابلیت رایت مستقیم را دارد این امکان را به کاربر می دهد تا دی وی دی فیلم را به عنوان یک ایمیج با فرمت ISO ذخیره کند.
ساخت و ویرایش منوها با استفاده از امکانات مختلف در نرم افزار و همچنین وجود چندین طرح آماده که دستان کاربر را برای جذاب تر کردن منوها کاملا باز می گذارد از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. همچنین کیفیت و اندازه تصاویر ، تعداد فریم ها و گزینه های مختلفی که امروزه در دی وی دی فیلم ها مشاهده می کنیم کاملا قابل تنظیم خواهد بود ؛ 3herosoft DVD Creator با اکثر انواع دی وی دی ها سازگار بوده و با پشتیبانی از تقریبا همه آن ها و همچنین دو فرمت PAL و NTSC خیال کاربران را در از این بابت هم راحت خواهد کرد.

ghasem بازدید : 44 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه اکثر کاربران همیشه سعی می کنند بسته به دانشی که دارند از نرم افزارها استفاده کنند. یک کاربر مبتدی مطمئنا در همان مرحله اول به دنبال حرفه ای ترین نرم افزارها نمی رود بلکه مرحله به مرحله آموزش های لازم را فرا گرفته و سپس به پیش خواهد رفت. دوربین های دیجیتالی که امروزه در میان خانواده ها بسیار رایج شده اند باعث می شوند تا خاطرات به صورت فیلم و تصویر ضبط شود اما گاهی هم لازم است که همین فیلم ها مورد ویرایش ساده قرار گیرند. استفاده از حرفه ای ترین نرم افزارها شاید زیاد کار آسانی نباشد اما می توان از نرم افزارهای ساده ای استفاده کرد که می توانند در عین سادگی خواسته های ما را برآورده سازند. K-Lite Video Conversion Pack یکی از همین نرم افزارهاست که با داشتن سه نرم افزار داخلی کار مدیریت ، ویرایش و همچنین رایت به صورت دی وی دی فیلم را به راحتی انجام می دهد.
این بسته که از سه نرم افزار Avidemux ، ImgBurn و DVDStyler به صورت یک پکیج در خورد استفاده کرده است قادر است تا منوهایی جذاب هم برای دی وی دی ها طراحی کند. Avidemux نرم افزاریست که کار ویرایش را به ساده ترین شکل ممکن انجام می دهد ، امکانات نسبتا کاملی هم در آن گنجانده شده است از جمله این که قادر است تا با تقریبا تمامی فرمت ها هماهنگ شود و بالاترین کیفیت را در خروجی ارائه دهد. ImgBurn هم که از نامش مشخص است و برای رایت انواع دی وی دی ها مورد استفاده قرار می گیرد و در آخر هم DVDStyler که با استفاده از آن کاربر قادر است تا طراحی های زیبایی را در قبال منو برای وی دی دی ها انجام دهد ؛ طرح های جالبی هم در نرم افزار وجود دارند که به راحتی می توان از آن ها ایده برداری کرد. K-Lite Video Conversion Pack به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد و با حجم حدودا 20 مگابایت می تواند خواسته های کاربران را پاسخگو باشد.

ghasem بازدید : 35 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


بی شک همه ما دوست داریم از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کنیم، تکنولوژی هایی که در زندگی ما تاثیر بسزایی دارد، ما ترجیح می دهیم که خاطراتمان به صورت یک فیلم دی وی دی ضبط شود تا این که کیفیت پائینی داشته و برروی یک سی دی ذخیره شده باشد. داشتن یک فیلم دی وی دی به همراه منوهای جذابی که بتواند دسترسی ما را به فیلم ها آسان تر کند از مهم ترین مواردی است که اکثر افراد سعی دارند از آن استفاده کنند. ساخت منو برای دی وی دی ها شاید کار به ظاهر سختی باشد اما می توان با کمی حوصله و دقت و البته سلیقه منوهایی جذاب را طراحی کرده و با کنار هم قرار دادن Chapter های مختلف از یک فیلم یک دی وی دی جذاب و با کیفیت تهیه کرد. نرم افزاری به نام Ashampoo Movie Menu که یکی از جدیدترین محصولات شرکت Ashampoo محسوب می شود همه این کارها را در طی چند دقیقه امکان پذیر می سازد و کاربر می تواند به راحتی منوهایی جذاب را برای دی وی دی ها و همچنین Blu-ray  ها طراحی کرده و در نهایت به صورت مستقیم هم برروی یک لوح فشرده رایت نمود. این ابزار با استفاده از محیط طراحی ساده ای که برای کاربرانش فراهم می کند این امکان را به کاربران می دهد تا منوهایی کاملا گرافیکی طراحی کنند تا جذابیت کار دو چندان شود. طرح های بسیار جذابی در نرم افزار جای گرفته اند که تعدادشان آنقدر هست که هیچ کاربری را ناراضی نکند و تمامی خواسته ها را در این زمینه پاسخگو باشد. امکان ویرایش منو ها و استفاده از اشکال ، تصاویر ، متن ها و ... برای طراحی منو ها و همچنین قابلیت مشاهده پیش نمایش نهایی از کار طراحی شده از خصوصیات کلیدی نرم افزار Ashampoo Movie Menu به حساب می آیند. نکته مهم دیگر نهایت کیفیت در ذخیره سازی است که به صورت HD در نظر گرفته شده است، همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد که بتوان اندازه صفحه را به صورت اتوماتیک تنظیم نمود.


منبع : www.AsanDownload.com


بی شک همه ما دوست داریم از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کنیم، تکنولوژی هایی که در زندگی ما تاثیر بسزایی دارد، ما ترجیح می دهیم که خاطراتمان به صورت یک فیلم دی وی دی ضبط شود تا این که کیفیت پائینی داشته و برروی یک سی دی ذخیره شده باشد. داشتن یک فیلم دی وی دی به همراه منوهای جذابی که بتواند دسترسی ما را به فیلم ها آسان تر کند از مهم ترین مواردی است که اکثر افراد سعی دارند از آن استفاده کنند. ساخت منو برای دی وی دی ها شاید کار به ظاهر سختی باشد اما می توان با کمی حوصله و دقت و البته سلیقه منوهایی جذاب را طراحی کرده و با کنار هم قرار دادن Chapter های مختلف از یک فیلم یک دی وی دی جذاب و با کیفیت تهیه کرد. نرم افزاری به نام Ashampoo Movie Menu که یکی از جدیدترین محصولات شرکت Ashampoo محسوب می شود همه این کارها را در طی چند دقیقه امکان پذیر می سازد و کاربر می تواند به راحتی منوهایی جذاب را برای دی وی دی ها و همچنین Blu-ray  ها طراحی کرده و در نهایت به صورت مستقیم هم برروی یک لوح فشرده رایت نمود. این ابزار با استفاده از محیط طراحی ساده ای که برای کاربرانش فراهم می کند این امکان را به کاربران می دهد تا منوهایی کاملا گرافیکی طراحی کنند تا جذابیت کار دو چندان شود. طرح های بسیار جذابی در نرم افزار جای گرفته اند که تعدادشان آنقدر هست که هیچ کاربری را ناراضی نکند و تمامی خواسته ها را در این زمینه پاسخگو باشد. امکان ویرایش منو ها و استفاده از اشکال ، تصاویر ، متن ها و ... برای طراحی منو ها و همچنین قابلیت مشاهده پیش نمایش نهایی از کار طراحی شده از خصوصیات کلیدی نرم افزار Ashampoo Movie Menu به حساب می آیند. نکته مهم دیگر نهایت کیفیت در ذخیره سازی است که به صورت HD در نظر گرفته شده است، همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد که بتوان اندازه صفحه را به صورت اتوماتیک تنظیم نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Movie Menu v1.0.1 :- وجود چندین طرح آماده بسیار زیبا برای طراحی منوها
- قابلیت رایت مستقیم برروی دی وی دی و Blu-ray
- امکان استفاده از تصاویر ، متن ها ، اشکال و ... در طراحی ها
- قابلیت استفاده از زیرمنوها در طراحی منوها
- امکان قرار دادن موزیک پس زمینه
- پیش نمایش از خروجی برای کم شدن خطاها
- تنظیم خودکار اندازه صفحه با استفاده از کیفیت خروجی
- پشتیبانی کامل از کیفیت HD
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 طريقه فعالسازي : پس از نصب نرم افزار فایل Key را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا از طریق رجیستری  نرم افزار را کرک کنید.

 قيمت: 24.95 دلار آمريکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 99.98 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

ghasem بازدید : 45 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. DVDFab DVD Copy یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد. این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، می باشد. یعنی DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد. شما فقط کافی است DVD فیلم را در درایو قرار داده و یک DVD خام را در رایتر خود بگذارید. کپی با بهترین کیفیت انجام می شود. شما با این برنامه بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی خواهید داشت. منو ها، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد، عینا در دیسک جدید کپی خواهد شد. باید عرض کنم که این برنامه یکی از پر مصرفترین و پر کاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD  می باشد. با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزان روی چند DVD  رایتر کپی کنید . مانند تکثیر های حرفه ای. جدا کننده دیسک، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به 2 تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی که در بازار ایران هست و همه استفاده می کنیم. با نهایت کیفیت، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا. منو ها اروژینال هم که در دیسک مادر بود، بدون دستبرد، کپی می شوند.

ghasem بازدید : 33 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


کمتر نرم افزاری پیدا می شود که بتوان با استفاده از آن چندین کار را انجام داد ، برای مثال در زمینه کار با فایل های چند رسانه ای عمل Capture کردن ، تبدیل و همچنین رایت برروی لوح های فشرده معمولا با سه نرم افزار جداگانه امکانپذیر می شود اما گاهی هم می توان با استفاده از نرم افزارهایی نظیر Magic Video Studio می توان تمامی این کارها را در قالب یک نرم افزار انجام داد. این نرم افزار قادر است تا سه عمل Capture فایل های ویدئویی از انواع دوربین های دیجیتالی و تصویربرداری ، تبدیل فرمت ها و همچنین رایت ویدئوها برروی لوح های فشرده به منظور اجرا در سیستم های صوتی و تصویری خانگی را به راحتی و تنها در چند مرحله ساده انجام دهد.
این ابزار که بیش 10 هزار کاربر ثبت شده در سراسر دنیا دارد به سبب واسط کاربری جذاب و البته استفاده آسان از نرم افزار توانسته کاربران متعددی را به سمت خود جذب کند ؛ دلیل این امر امکاناتی است که نرم افزار هم به کاربران مبتدی و هم به کاربران حرفه ای هدیه می دهد. ویرایش فیلم ها به راحتی ، سرعت بالا در اجرا و پردازش های سنگین ، سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی و همچنین دوربین های تصویر برداری و امکان ساخت منو برای سی دی ها و دی وی دی ها در هنگام رایت از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Magic Video Studio دیده می شوند.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


ساخت دی وی دی به هر شکلی مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتوان با استفاده از آن منوهایی خاص را طراحی و برروی دی وی دی رایت نمود. وقتی ما کاربران می خواهیم فیلم های خود را با فرمت های مختلف به یک دی وی دی تبدیل کنیم که قابلیت پخش برروی انواع دی وی دی پلیرها را داشته باشد می بایست از یک مبدل استفاده کنیم اما امروزه دسته ای از نرم افزارها این قابلیت را به کاربران می دهند که ضمن تبدیل به فرمت دی وی دی ها ، فیلم ها را به همراه منوهایی جذاب برروی دی وی دی رایت کنند.
از میان ابزارهایی که موجودند نرم افزار ImTOO DVD Creator یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. نرم افزاری که قادر است تا با پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر سازد. نهایت کیفیت با استفاده از این نرم افزار فراهم شده است به شکلی که کاربر می تواند با کیفیت HD که امروزه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد دی وی دی ها را رایت کند. ساخت منوهایی جذاب که با استفاده طرح های آماده نرم افزار ImTOO DVD Creator صورت می گیرد به همراه امکان اضافه کردن زیر نویس ، جداکردن هریک از Chapter ها و بسیاری گزینه های دیگر از قابلیت هایی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود.

ghasem بازدید : 35 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود



با استفاده از اين نرم افزار، به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت محبوب DVD نموده و همان موقع آن را رایت کنید. با كمك نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید. نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

ghasem بازدید : 47 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


نکته ای که مطمئنا همه ما به آن اذعان داریم این است که همیشه کاربران سعی می کنند کیفیت خروجی را در کارهای مختلف در بهترین سطح ممکن قرار دهند ؛ استفاده از دی وی دی به جای سی دی یا تبدیل فایل یا ساخت اسلایدشو ها و گزینه های متعدد دیگر که در آن ها کاربران به کیفیت اهمیت ویژه ای می دهند. تبدیل تصاویر به دی وی دی با قابلیت نمایش برروی سیستم های صوتی و تصویری خانگی یکی از راه هایی است که بتوان خاطراتی را که به صورت یک عکس ثبت شده اند کمی جان بخشیده و برای سال های سال به یادگار نگاه داشت. کیفیت نهایی مطمئنا بالاتر از آن چیزی خواهد بود که کاربران اغلب در دیگر نرم افزارها سراغ داشته اند ؛ با استفاده از نرم افزار 4Media Photo DVD Maker می توان همین کار را به راحتی انجام داد. تنها دقایق کوتاهی لازم است تا با کنار هم قرار دادن تصاویر ، موزیک ها و همچنین مجموعه ای از افکت های جذاب و البته منویی برای خروجی یک دی وی دی جذاب را پدید آورد.

ghasem بازدید : 38 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

ویرایش فیلم ها بدون تبدیل در خروجی با نرم افزار AVS Video ReMaker


ویرایش فیلم ها شاید کارآسانی نباشد اما نرم افزارهایی هستند که با امکاتات ساده کار تدوین را هم آسان می کنند. کار برروی فیلم ها یک ویژگی دیگر هم دارد و آن هم این است که دست آخر کاربر می بایست حتما خروجی تهیه کند و این عمل زمان بر خواهد بود یعنی زمانی که نرم افزار نیاز دارد تا فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و با یک فرمت خاص آن را در خروجی به کاربر تحویل دهد. نرم افزاری که در این مطلب می خواهیم به شما معرفی کنیم قابلیت های جالبی دارد از جمله این که بسیار ساده است و دوم هم عدم نیاز به تبدیل فرمت در خروجی است یعنی کاربر می تواند فیلمی که در ورودی باز کرده را پس از یک ویرایش به خروجی ببرد بدون این که زمان طولانی نیاز داشته باشد تا ویدئو Render یا پردازش شود. AVS Video ReMaker ابزاریست که این دو خصوصیت مهم و کلیدی را دارد. این ابزار با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها، جدیدترین تکنولوژی ها ، انواع دی وی دی ها و Blu-ray ها و با مجموعه ای از افکت ها و منوهای جذاب برای فیلم ها به رایانه کاربر قدم می گذارد با توجه به حجمی که دارد می تواند فوق العاده کارآمد باشد. همچنین این ابزار سازگاری کامل هم با دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی داشته و می تواند با شناسایی آن ها فایل ها را به هارددیسک منتقل کرده و پس از یک ویرایش ساده آن را به صورت یک ویدئو یا دی وی دی فیلم به خروجی ببرد. AVS Video ReMaker قابلیت های جالبی هم برای دوستداران دی وی دی ها دارد چرا که می توان به راحتی منوهایی جذاب هم برای این گونه فیلم ها تولید و همان لحظه برروی دی وی دی یا Blu-ray رایت نمود.

ghasem بازدید : 41 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

دانلود Wondershare Video to DVD Burner  نرم افزار برای تبدیل به دی وی دی


از مدت ها قبل هم می شد پیش بینی کرد که به زودی دی وی دی ها بتوانند جای سی دی ها را بگیرند و حالا آن روز فرا رسیده است و حالا سازندگان و تولیدکنندگان فیلم ها اولین انتخاب خود را دی وی دی ها قرار داده اند ، دی وی دی ها مدت زمان بیشتری از فیلم ها را می توانند نگهداری کنند ؛ کیفیت بسیار بالاتری را اعمال می کنند و در کل قابلیت های متعدد دیگری در اختیار کاربران قرار می دهند که باعث شده جای سی دی ها را بگیرند. شرکت های نرم افزاری هم دیگر به جای مبدل برای فیلم ها به VCD سعی می کنند نرم افزارهایی تولید کنند که فرمت های مختلف را به DVD تبدیل کنند. Wondershare Video to DVD Burner یکی از همین نرم افزارهاست که برای رایت ویدئو ها به صورت فیلم دی وی دی ارائه شده است. ابزاری کامل که قابلیت های کاملی هم به کاربرانش هدیه می دهد.

ghasem بازدید : 29 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

تدوین حرفه ای صوت و تصویر با Movavi VideoSuite

یکی از دسته نرم افزارهایی که همیشه مورد نیاز افراد بوده و تقریبا بیش از نیمی از افرادی که با رایانه سر و کار دارند، حتما روزی به استفاده از آن ها ترغیب می شوند، جز دسته نرم افزارهای مالتی مدیا می باشند. منظور ما از این دسته تنها نرم افزارهای پخش صوت یا تصویر نیست، بلکه منظور نرم افزارهایی هستند که به عنوان دستیار برای کاربران، کار ویرایش صوت و تصویر را انجام می دهند. این ابزارها با قابلیت های بسیار مهمی که دارند و با الگوریتمی بسیار جالب و خلاقانه به کاربر این امکان را می دهند تا تصاویر مرده را به فیلمی زنده تبدیل کنند و یا همان فیلم زنده را به یک فیلم واقعی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با جلوه های ویژه بر روی یک دی وی دی رایت نموده و از تماشای آن لذت ببرند. در سایت آسان دانلود تا به حال نرم افزارهای متعددی در این زمینه معرفی شده است. تمامی نرم افزارهای قبلی امکانات بسیار کاملی داشته اند و با توجه به نظرات و بازدیدها استقبال زیادی از آن ها شده است. با توجه به هدف ما از معرفی تمامی نرم افزارهای کاربردی و ارائه کاملا رایگان به کاربران عزیز یکی از همین دسته نرم افزارها را به شما دوستان تقدیم خواهیم کرد. Movavi VideoSuite نام بسته ای نرم افزاری است که با امکانات بسیار کامل به دستیاری حرفه ای برای کاربران باشد. تا به حال هر نرم افزاری که معرفی شده بود محیط نرم افزار مربوط به خود را داشت. محیط کاربری بسیار زیبایی را می توان در این نرم افزار مشاهده نمود. اینقدر جالب است که نمونه اش را در ابزار دیگر نخواهید دید. در سایت سازنده ترازویی قرار گرفته که تمام نرم افزارهای ساخته این شرکت را کنار هم در یک طرف قرار داده و بسته نرم افزار Movavi VideoSuite در طرف دیگر، جالب است که حتی سایت سازنده هم این بسته را تحسین کرده و سنگینی آن را بیشتر از تمامی نرم افزار دانسته اند. اما توضیحات این بسته، بیش از 6 نرم افزار که هر کدام  می تواند نرم افزاری جداگانه باشد در این بسته بسیار کامل جای گرفته است. در این بسته تبدیل هر ویدئویی، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و خارج نمودن صوت و تصویر را از لوح های فشرده، ویرایش فیلم ها، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، رایت بر روی سی دی و دی وی دی، Capture کردن ویدئو ها، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و دانلود از سایت های تماشای آنلاین، را می توان مشاهده نمود. سرعت کار نرم افزار همراه با محیط کاربری بسیار جذاب یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار است. Movavi VideoSuite که آخرین نسخه هم اکنون قابل دسترس شما کاربران عزیز است، از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی کرده و به گفته سایت سازنده بیش از 40 فرمت از تصاویر، صوت و ویدئو در این ابزار قابل استفاده است. 

ghasem بازدید : 57 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

دانلود DVDStyler  نرم افزاری برای ساخت دی وی دی فیلم 


DVDStyler یکی از نرم افزارهای رایگانی است که می توان برای ساخت منو دی وی دی یا همان دی وی دی فیلم به همراه منو از آن بهره برد. ابزاری ساده و کم حجم که در عین سادگی امکانات بسیاری را برای ساخت یک دی وی دی حرفه ای به کاربران هدیه می دهد. کار کردن با این ابزار به سبب ساده بودن گزینه ها فوق العاده آسان است اما کمی حوصله و سلیقه لازم است تا با توجه به موضوع فیلم منوهایی را هم در کنار آن قرار داد تا حاصل نهایی به صورت یک دی وی دی فیلم جذاب شود.
رایت به صورت مستقیم از خود نرم افزار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج ، امکان Customize کردن تمامی بخش ها برای بدست آوردن خروجی دلخواه ، امکان استفاده از منوهای گرافیکی در نرم افزار ، ویرایش فونت ها ، تغییر سایز منوها و بسیاری گزینه های دیگر که نرم افزار DVDStyler یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در این ابزار جای گرفته اند.

ghasem بازدید : 36 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra نهایت لذت در تماشای فیلم ها


انتخاب نرم افزارهای کاربردی همیشه سلیقه ای است و این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از کدام نرم افزار برای رسیدن به هدف خود بهره بگیرند ؛ در بیشتر موارد این امر صادق است اما در مواردی هم بعضی از نرم افزارها آنقدر موفق و بی همتا هستند که کاربران اصلا راهی جز استفاده از آن نرم افزار ندارند ؛ مثلا در ایران سیستم عامل ویندوز بیشترین استفاده را دارد چرا که اکثر کاربران به دلایل مختلف نمی توانند به جز این سیستم عامل از گزینه ی دیگری استفاده کنند. مثلا در بخش پلیرها و مخصوصا پخش دی وی دی هایی که کاربران به کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید نیاز دارند نام های مختلفی هستند اما هیچ کدام به اندازه PowerDVD نمی توانند کاربران را راضی نگه دارند. معروفترین محصول Cyberlink هم جز آن دسته از نرم افزارهایی است که به سبب محبوبیتی که به واسطه قابلیت هایش حاصل شده جز اولین انتخاب ها به شمار می رود. یک پلیر فوق حرفه ای که نهایت کیفیت را برای کاربران به همراه آورده و لذت تماشای یک فیلم جذاب با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری را به کاربران هدیه می دهد.

ghasem بازدید : 42 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها


همیشه در هر زمینه ای شرکت هایی خاص هستند که محصولاتشان تقریبا بی چون و چرا جز بهترین نرم افزارهاست. فتوشاپ ادوبی همیشه بهترین بوده یا آفیس مایکروسافت همیشه در صدر قرار داشته و ده ها عنوان دیگر که آنقدر امکانات دارند که اصلا نمی شود به سمت نرم افزار دیگر رفت یا حتی به نرم افزار دیگری فکر کرد. ویرایشگری فیلم با هنرمندی تدوینگران حرفه ای صورت می گیرد و امروزه بسیار مهم تلقی می شود ؛ از مبتدی ترین فیلم های خانوادگی گرفته تا حرفه ای ترین فیلم های سینمایی روز جهان معمولا مورد ویرایش و بازبینی قرار می گیرند تا آنچه حاصل می آید به چشمان کاربر جذاب تر جلوه دهد. نیاز است بخشی از فیلم با افکت ها تدوین شود یا بخشی از فیلم که صدای ناهنجاری دارد مورد ویرایش قرار گیرد و ده ها نیاز دیگر که همه باعث می شوند تدوینگران نرم افزارهای حرفه ای را برگزینند تا همه امکانات را یکجا داشته باشند. در این مطلب قصد داریم یک ابزار فوق حرفه ای دیگر معرفی کنیم که احتمال غریب به یقین اکثر شما کاربران و مخصوصا تدوینگران فیلم با آن آشنایی دارید. Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection یکی از حرفه ای ترین ویرایشگرهای موجود در سراسر دنیاست که معمولا بیشتر فیلم های روز و معتبر جهان با خلاقیت این ابزار تدوین می شوند. اکثر فیلم های هالیوودی که امروز با جلوه های بصری مختلف مشاهده می کنیم با این محصول فوق حرفه ای تدوین و ویرایش شده اند.

ghasem بازدید : 58 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

لذت تماشاي فيلم با Corel WinDVD Pro v11.0 2011


وقت آن رسیده تا بازهم نرم افزاری بسیار کامل و در عین حال بسیار حرفه ای را برای آنان که دوست دارند با کیفیتی فوق العاده فیلم های خود را تماشا نمایند را معرفی نمائیم. برای معرفی باید ابتدا مقدمه ای کوتاه را درباره ی آن بیان نمائیم. شرکت Intrevideo تا یکی دو سال پیش یکی از شرکت های تولید نرم افزارهای مالتی مدیا به شمار می رفت ولی به دلایل مختلف این شرکت عضوی از خانواده بزرگ Corel گردید. شرکتی بسیار قدرتمند که یکی از شرکت های ثروتمند نرم افزاری نیز به شمار می رود. Corel به نوعی Intervideo و تمامی متعلقات آن را خرید و به قدرت و محبوبیت خود افزود. Intervideo نرم افزاری با نام Intervideo WinDVD را عرضه می نمود اما زمانی که توسط Corel خریداری شد، این نرم افزار به Corel WinDVD تغییر نام داد. تا نسخه 8 همراه با نام Intervideo عرضه می گردید اما از نسخه 9 دیگر همراه با نام Corel عرضه شد و به طبع از این پس هم به همین شکل ادامه خواهد یافت. زمانی که WinDVD و به طور کلی شرکت سازنده از سوی Corel خریداری گردید همه می دانستند که دیگر زمان آن رسیده کیفیتی متفاوت و نرم افزاری فوق العاده در انتظار آن ها خواهد بود.

ghasem بازدید : 43 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Sony Vegas Pro v11.0


با توجه به این که سطح فرهنگ و دانش اکثر افراد در یک خانواده در زمینه رایانه ها روز به روز در حال افزایش بوده و حالا هم می توان این دانش را به راحتی در میان فرزندان و یا والدین به راحتی مشاهده کرد معرفی نرم افزارها به مراتب از گذاشته ساده تر شده است. در گذشته وقتی نرم افزاری ارائه می شد اکثر افراد با آن آشنایی نداشتند و یا استفاده صحیح از آن را نمی دانستند و مدت زمان طولانی لازم بود این آموزش های نرم افزار به کاربران داده شود اما حالا با این پیشرفتی که صورت گرفته حرفه ای ترین نرم افزارها هم پس از مدت زمان کوتاهی برای اکثر افراد قابل استفاده هستند و یا حداقل یک کاربر معمولی به راحتی می توان از بخش های اصلی نرم افزار استفاده کند.
نمونه ای می آوریم تا این مورد را ثابت کنیم. در گذشته اکثر خانواده ها فیلم هایی که از خاطرات خود گرفته بودند را معمولا به استدیوهای ضبط و پخش می دادند تا آن ها فیلم ها را ویرایش کنند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی ها و افزایش سطح آگاهی کاربران همین فیلم ها به راحتی توسط خانواده ها ویرایش و تدوین می شود ؛ این امر مدیون این نکته است که اولا نرم افزارها ساده تر شده اند و ثانیا سطح آگاهی ها افزایش یافته است.

ghasem بازدید : 43 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نامPhoto DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 6,820